اعـــــــــــــــــــــلان هــــــــــــــــــــــام

عيادة الدكتور نايف العنزي
عدد الضغطات : 662
عيادة د. عدنان صباحي
عدد الضغطات : 5,755
عيادة الدكتور سالم الصواط
عدد الضغطات : 5,572
رشاقة للخدمات العلاجية
عدد الضغطات : 5,763

العودة   منتديات رشاقة > منتدى العمليات الجراحية > قسم تكميم المعده ( السليف ) > قصص وتجارب المتكممين
التسجيل التعليمـــات التقويم اجعل كافة الأقسام مقروءة

مرجع قصص المتكممين ...
عدد الضغطات : 5,256عرض بالصور للأدوية والفيتامينات والبروتين بعد عمليات السمنة_2015
عدد الضغطات : 5,690هدية رشاقة- جدول نزول الوزن المتوقع بعد العملية بشكل شهري
عدد الضغطات : 5,288توتر
عدد الضغطات : 3,445
عدد الضغطات : 0

يا رب يكون فجر جديد و بدايه جديده

قصص وتجارب المتكممين

Like Tree2Likes
موضوع مغلق

 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 07-04-2012, 04:22 AM   #1
عضو جديد












 

 

آخـر مواضيعي

افتراضي يا رب يكون فجر جديد و بدايه جديده



بسم الله الرحمن الرحيم

نبدأكم بخير الكلام بالصلاة و السلام على نبينا محمد على أفضل الصلاة و السلام

أنا أخوكم محمد من مصر بعد فترة قضيتها بتصفح معظم مواضيعكم الرائعة اللى انا استفدت منها كتير و مع أذان الفجر
قررت انى أشارك معاكم فى اليوم الموعود اللى اتحدد فيه معاد عمليتى إن شاء الله اللى راح تكون بعد أسبوعين يوم الخمبيس 19-7 إن شاء الله .. دعواتكم و نصايحكم و توجيهاتكم Cant See ImagesCant See Images

محتاجكم عشان الأيام اللى جايه دى كل يوم الواحد القلق بيزيد
لأ و الخيبه أنى فى السنة النهائية بكليه الطب
على رأى المثل " باب النجار مخلع "
ربنا يستر

أخوكم من أصحاب الوزن الثقييييييييييل جدا Cant See ImagesCant See Images


و اهى فرضه تكون فضفضه قبل العملية Cant See Images

 

كاتبة likes this.
mido2748 غير متواجد حالياً  
a
قديم 07-04-2012, 04:30 AM   #2
أستغفر الله
 
الصورة الرمزية Kuwaiti












 

 

آخـر مواضيعي

افتراضي رد: يا رب يكون فجر جديد و بدايه جديده

هههههههههههههههههههههههههههههه

منور ياميدو اهلا وسهلا وكمان مرحبا

اهنيك على قرارك اللي كتير من الناس بتخاف منو

انا بنصحك بعد قرارك ده انك تتمسك بقرارك كمان وكمان

اتمنالك كل التوفيق والله العظيم لسه اتأكدت ان المكلبزين
دمهم عسل وسكر << شرايك فيني وانا اتكلم وياك مصري هههههههه

بالتوفيق ياريس *

 

mido2748 likes this.
Kuwaiti غير متواجد حالياً  
a
قديم 07-04-2012, 05:37 AM   #3
عضو جديد












 

 

آخـر مواضيعي

افتراضي رد: يا رب يكون فجر جديد و بدايه جديده


تسلم .. و الله ما خدنا من السمنة غير خفة الدم

دعواتك الواحد يتمسك بقراره و ربنا يعينه على تنفيذه إن شاء الله

تحكى مصرى منيح .. حياك الله Cant See Images

 

mido2748 غير متواجد حالياً  
a
قديم 07-04-2012, 05:57 AM   #4
أستغفر الله
 
الصورة الرمزية Kuwaiti












 

 

آخـر مواضيعي

افتراضي رد: يا رب يكون فجر جديد و بدايه جديده

ايه والله ياميدو ماخذينا من السمنه الا خفت الدم


تمسك بقرارك لانه باذن الواحد الاحد احسن قرار راح
تاخذه بمسيرتك الحياتيه << تعبان على كلمة حياتيه

بالتوفيق وان شاء الله نشوفك حاط موضوع قبل وبعد

بص وشوف قسم قبل وبعد وهتتشجع

 

Kuwaiti غير متواجد حالياً  
a
قديم 07-04-2012, 06:10 AM   #5
عضو فعال
 
الصورة الرمزية حوسة












 

 

آخـر مواضيعي
 
0 حوسة المحيوسة

افتراضي رد: يا رب يكون فجر جديد و بدايه جديده

الله يسهل لها لك وتقوم بالسلامة يارب
خير مااخترت واللهِ
نشوفك رشيق بإذن الله

 

حوسة غير متواجد حالياً  
a
قديم 07-04-2012, 10:51 AM   #6
مؤسس المنتدى












 

 

آخـر مواضيعي

افتراضي رد: يا رب يكون فجر جديد و بدايه جديده

يا أهلاً والف مرحباً بأهل مصر كلهم

نورتنا اخي الكريم محمد

وما تشوف شر والله يجعل العملية عليك برد وسلام

وعقبال الرشاقة وانت بصحة وعافية

وخلي حد يطمنا عليك

 

__________________
سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر
قصتي مع نزول 57 كيلوا
المثابر غير متواجد حالياً  
a
قديم 07-04-2012, 11:23 AM   #7
المراقب العام












 

 

آخـر مواضيعي

افتراضي رد: يا رب يكون فجر جديد و بدايه جديده

هلا فيك محمد

نورت مطرحك يابيه

اتمنى ان تجد معنا الفائده ...

 

__________________

اوسمتي

fahad غير متواجد حالياً  
a
قديم 07-04-2012, 02:26 PM   #8
عضوه
 
الصورة الرمزية ROLEX












 

 

آخـر مواضيعي

افتراضي رد: يا رب يكون فجر جديد و بدايه جديده

اهلا اهلا بميدوا

منور الحته كلهاااااا

ربي يحقق لك مرآدك وينحفك بالصحه والعافيه اللهم آمين

 

__________________

اوسمتي

ROLEX غير متواجد حالياً  
a
قديم 07-04-2012, 03:06 PM   #9
عضو جديد












 

 

آخـر مواضيعي

افتراضي رد: يا رب يكون فجر جديد و بدايه جديده

الله يكرمكم جميعاً و الله ما قصرتم

تسلموا على الترحيب الجميل و الكلمات الطيبة

الله لا يحرمنى منكم و لا من تشجيعكم و لا دعواتكم

 

__________________
الله يهون علينا اللى جاى و كل ما تضلم
يرزقنا بقلوب طيبة ترمى ف سكتنا شوية ضى
mido2748 غير متواجد حالياً  
a
قديم 07-04-2012, 11:32 PM   #10
عضو ذهبي
 
الصورة الرمزية عديل الروح












 

 

آخـر مواضيعي

افتراضي رد: يا رب يكون فجر جديد و بدايه جديده



مصر العروبة Cant See Images كيف ماحبها وانا كبرت ببطن ماما فيها كيف Cant See Images

قول امين الله يهب مصر الأمن يارب

ويارب ربي يسهل امر العملية عليك يارب

 

__________________
حصة ياطهر الأرض
قولي آمين جعل يومي قبل يومك
وانتوا بعد قولوا آمين
<O

اوسمتي

عديل الروح غير متواجد حالياً  
a
موضوع مغلق


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اكملت 6 اشهررررر من العمليه ^.^ مع وزن جديد و حياة جديده. Toleen44 قصص وتجارب المتكممين 29 09-09-2014 11:59 AM
رجعت لكم من جديد وبقصه جديده وغريبه سمو العطر قسم تكميم المعده ( السليف ) 41 02-27-2014 07:22 PM
جديده بحاجه لنصائحكم ياربي فرجك قسم تكميم المعده ( السليف ) 15 03-17-2013 09:34 PM
احترسى من عشرة أطعمة تحارب رشاقتك جديد جديد جديد دودى دو قسم التغذية الصحيه 6 02-04-2012 01:53 PM
جديد جديد الاسبوع الثانى على التوالى نظام جديد ما بعد التكميم دودى دو قسم تكميم المعده ( السليف ) 10 01-24-2012 07:54 PM


الساعة الآن 01:47 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0 RC 1
Ads Management Version 3.0.1 by Saeed Al-Atwi

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52